۱۶ آذر ۱۳۹۴، ۹:۰۵

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

آغاز فعالیت کمیته های شورای پژوهش علوم انسانی طی یک ماه آینده

آغاز فعالیت کمیته های شورای پژوهش علوم انسانی طی یک ماه آینده

عضو شورای توسعه پژوهش و فناوری علوم انسانی گفت: سه کمیته این شورا تصویب و تایید شده است که فعالیت این کمیته ها طی یک ماه آینده آغاز می شود.

محسن شریفی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در شورای توسعه پژوهش و فناوری علوم انسانی وزارت علوم سه کمیته برنامه ریزی پژوهشی، فناوری و حمایت و پشتیبانی تصویب شده است که فعالیت این کمیته ها طی یک ماه آینده آغاز می شود.

وی افزود: هریک از کمیته های این شورا دارای ۵ تا ۷ عضو هستند که این اعضا متشکل از صاحب نظران، پژوهشگران و فعالین شرکت های دانش بنیان در حوزه علوم انسانی است.

عضو شورای توسعه پژوهش و فناوری علوم انسانی خاطرنشان کرد: این شورا اقدام به تدوین برنامه راهبردی کلان درحوزه علوم انسانی کرده است.

شریفی خاطرنشان کرد: طی چند ماه آینده چارچوب و روش های مربوط به سند راهبردی پژوهش علوم انسانی تدوین و تعیین خواهد شد.

وی گفت: تمامی موسسات پژوهشی و آموزشی در حوزه علوم انسانی باید دارای برنامه راهبردی باشند تا از این طریق چارچوب و الگوی مشخصی برای برنامه های خود دنبال کنند.

عضو شورای توسعه پژوهش و فناوری علوم انسانی بیان کرد: در برنامه های راهبردی موسسات و مراکز پژوهشی و آموزشی فعال در حوزه علوم انسانی باید نحوه تعامل این مراکز با یکدیگر نیز مشخص شود.

شریفی خاطرنشان کرد: سند راهبردی پژوهش علوم انسانی که توسط این شورا تدوین می شود کامل کننده برنامه های راهبردی مراکز و موسسات پژوهشی حوزه علوم انسانی خواهد بود.

کد خبر 2993184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha